skip to Main Content
SZEŚĆ SPOSOBÓW NA POZOSTANIE FIT W  MIESZKANIU.

SZEŚĆ SPOSOBÓW NA POZOSTANIE FIT W MIESZKANIU.

Ćwiczenia są ważnym elementem zdrowego stylu życia. Kiedy jednak mieszkasz w mieszkaniu, możesz mieć wrażenie, że Twoje możliwości są ograniczone. Dobrą wiadomością jest to, że nie trzeba wydawać mnóstwa pieniędzy, aby uzyskać świetny trening. A nawet jeśli w Twoim mieszkaniu nie ma centrum fitness, nadal istnieją skuteczne sposoby na dopasowanie się bez wszystkich wymyślnych urządzeń, które możesz znaleźć na siłowni.
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak można ćwiczyć w swoim mieszkaniu przy użyciu minimalnej ilości sprzętu treningowego. Możesz nawet oglądać telewizję lub słuchać muzyki, która zwiększa energię podczas wykonywania ćwiczeń.

Chodzenie.

Jest to jeden z najprostszych i najwygodniejszych sposobów wypracowania rozwiązań w Twojej społeczności mieszkaniowej. Jeśli pogoda jest ładna, wspaniale jest wyjść na zewnątrz i cieszyć się otoczeniem podczas ćwiczeń fizycznych. A nawet jeśli pogoda nie współpracuje z nami, nadal można korzystać z zalet chodzenia. Licz schody w swoim mieszkaniu, aby uzyskać intensywne korzyści sercowo-naczyniowe, jednocześnie wzmacniając nogi.

Bieganie i skakanie w domu.

Nie masz zbyt wiele miejsca?

Nie stanowi to problemu.

Bieganie na bieżni to świetne ćwiczenie dla serca, które można wykonywać w prawie każdym pomieszczeniu. Włącz telewizor, podkręć muzykę i zabierz się do biegania, aby spalić kalorie. Aby nieco utrudnić trening, należy na zmianę biegać na bieżni i skakać na stołkach.
Tak dużo, jak w Twoim mieszkaniu jest miejsca do swobodnego skakania na skakance, możesz wykonywać świetne ćwiczenia sercowo-naczyniowe, skacząc na skakance. Ćwiczenie to wzmacnia ramiona i nogi. Nawet jeśli przebywasz w domu, upewnij się, że nosisz wyściełane, pomocnicze buty, aby zmniejszyć ryzyko kontuzji. Upewnij się, że twoja skakanka ma odpowiednią długość. Aby sprawdzić prawidłową długość, należy stanąć na środku i pociągnąć uchwyty do pach. Jeśli uchwyty dotykają pach, lina jest prawidłową długością.

Piłka stabilizacyjna.

Piłka stabilizacyjna to duża, dmuchana piłka, która może być użyta do wielu ćwiczeń. Lekka i kompaktowa, idealna do ćwiczeń w mieszkaniu. Praca z piłką stabilizacyjną jest jednym z najskuteczniejszych sposobów pracy mięśni brzucha, ponieważ pozwala na skurcz i wydłużenie mięśni. Usiądź na piłce stabilizacyjnej i chodź nogami do przodu opierając się o piłkę. Połóż ręce na udach, na klatce piersiowej lub na skroniach. Teraz zaciągnij się, podnosząc głowę i ramiona z piłki. Przytrzymaj tę pozycję przez kilka sekund, a następnie powoli opuść głowę i ramiona w dół. Powtórz!

Unoszenie ciężaru.

Nie potrzebujesz drogich ciężarków ani wymyślnych maszyn, aby zbudować mięśnie i zwiększyć ich siłę. Po prostu zabierz kilka przedmiotów, które najprawdopodobniej leżą w mieszkaniu i zrób kilka rzeczy. Zacznij od czegoś lżejszego, takiego jak warzywa w puszkach, a następnie przejdź do cięższych przedmiotów, takich jak dzbanki na mleko.

Pompki.


Chociaż z pewnością nie są ulubionym ćwiczeniem wielu osób, pompki mogą być dobrym źródłem aktywności sercowo-naczyniowej podczas budowania siły ramion i wzmacniania mięśni klatki piersiowej. Jeśli jest to zbyt trudne, zacznij ćwiczyć na kolanach zamiast utrzymywać nogi w pozycji wyprostowanej. Jeśli masz wystarczająco dużo miejsca na ścianie w swoim mieszkaniu, możesz wykonać pompki stojące przy ścianie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back To Top